Veelgestelde vragen

Vind hieronder het antwoord op jouw vraag

Alle vragen per onderwerp

De basisvragenlijst is vanuit ieder land beschikbaar. Echter, aanvullende modules waarvoor we een checkbox moeten versturen, kunnen alleen gekoppeld worden aan Nederlandse adressen. Zorg ervoor dat je tijdens de registratie een Nederlands postadres invult waar je de materialen ophaalt. Alleen dan kunnen wij je de checkbox toesturen. Ook moet je na het doen van de testen de materialen weer in een Nederlandse brievenbus terugsturen naar het laboratorium.

Je kunt gewoon inloggen met jouw gebruikersnaam en wachtwoord. Na het inloggen kun je ervoor kiezen om een nieuwe deelname te starten. Hier kun je dan, als je deze ontvangen hebt, de Gezondbon invullen of jouw verzekering controleren. Mocht je geen code van de Gezondbon hebben ontvangen en jouw verzekering de check ook niet vergoeden, kan je ook tegen betaling deelnemen aan de Persoonlijke Gezondheidscheck.

Indien je hier problemen bij ondervindt, neem dan contact op via info@persoonlijkegezondheidscheck.nl.

Als je verhuisd bent, kun je je nieuwe adresgegevens invullen in je eigen account. De checkbox wordt dan naar je nieuwe adres gestuurd. Indien het wijzigen van jouw adresgegevens niet lukt via jouw eigen account, kan je ook contact opnemen met onze ServiceDesk en zullen zij de adreswijziging voor je doorvoeren. Je kan contact opnemen met info@persoonlijkegezondheidscheck.nl

Mocht je je account willen laten verwijderen, dan kan je dat zelf via jouw eigen account aanvragen. Een andere optie voor het laten verwijderen van jouw account is door een mail te sturen naar info@persoonlijkegezondheidscheck.nl met hierin de volgende gegevens:

Volledige naam
Geboortedatum
E-mailadres

De Servicedesk controleert je persoonsgegevens voordat je account verwijderd wordt. De dan niet meer naar jou te herleiden gezondheidsgegevens blijven wel beschikbaar voor wetenschappelijk onderzoek via de onderzoekdatabase.

Wanneer je begonnen bent met De Persoonlijke Gezondheidscheck, maar om wat voor reden dan ook wilt stoppen met je deelname kun je dat per mail aangeven via info@persoonlijkegezondheidscheck.nl. Vermeld in deze mail het volgende:

Volledige naam
Geboortedatum
Reden om deelname te stoppen

De Servicedesk zorgt ervoor dat je deelname gesloten wordt. Wil je op een later moment toch wel weer deelnemen, dan kun je gewoon met dezelfde gegevens inloggen en een nieuwe deelname starten.

Je kan ook jouw deelname sluiten via jouw account.

Als je alle stappen van de registratie hebt doorlopen, dan ontvang je direct een bevestigingsmail van je registratie op het e-mailadres dat je hebt ingevuld. Wil je op een later moment inloggen, maar weet je niet zeker meer wat je als gebruikersnaam hebt opgegeven, dan kun je deze ook terugvinden in de bevestigingsmail van je registratie.

Wanneer je probeert in te loggen, heb je vijf pogingen. Vul je meer dan vijf keer een verkeerd wachtwoord in, wordt je account voor een half uur geblokkeerd. Iedere poging die je neemt tijdens deze blokkade zorgt voor een extra half uur bovenop de eerdere tijd. Wacht deze tijd dus af of neem contact op met info@persoonlijkegezondheidscheck.nl om de blokkade op te laten heffen. Stuur hiervoor je gebruikersnaam, e-mailadres en geboortedatum naar ons toe.

Je inloggegevens blijven bestaan ongeacht je werk- of verzekeringsstatus. Je kunt dus gewoon nog inloggen met de gegevens die je eerder gebruikt hebt. Wel raden we aan om je e-mailadres te veranderen als je die van je oude werkgever hebt gebruikt bij een eerdere deelname. Dit kun je gemakkelijk doen in je account. Zo ontvang je onze mails in ieder geval op het juiste adres.

Als je je inloggegevens vergeten bent, kun je deze via de inlogpagina opvragen: www.persoonlijkegezondheidscheck.nl/login

Kies ‘Wachtwoord vergeten’ om een link te ontvangen om een nieuw wachtwoord in te stellen. Vul hiervoor je gebruikersnaam en geregistreerde e-mailadres in. Let op: de link is maar 15 minuten geldig. Heb je het e-mailbericht niet ontvangen? Wellicht is deze in jouw ongewenste postvak terechtgekomen. Mocht het niet lukken om jouw wachtwoord te wijzigen, raden wij aan om telefonisch contact op te nemen met onze ServiceDesk op werkdagen van 09.00 uur tot 12.00 uur op 0900-4477383.

Kies ‘Gebruikersnaam vergeten’ om via de ServiceDesk je gebruikersnaam te ontvangen. Vul hiervoor je achternaam, e-mailadres en geboortedatum in. Je ontvangt een e-mailbericht met jouw gebruikersnaam op het geregistreerde e-mailadres. Mocht je meerdere accounts hebben onder eenzelfde e-mailadres, dan kan je binnen twee werkdagen een e-mailbericht verwachten met jouw juiste gebruikersnaam.

Om de registratie makkelijker voor je te maken, wordt jouw e-mailadres automatisch ingevuld als gebruikersnaam. Wanneer je deze melding krijgt, bestaat er dus al een account met jouw e-mailadres. Je kunt inloggen met je e-mailadres als gebruikersnaam en het wachtwoord dat je zelf hebt gekozen. Via je bestaande account kun je dan ook een nieuwe deelname starten.

Het is niet meer mogelijk om meerdere personen onder eenzelfde e-mailadres te gebruiken. Elke deelnemer dient zijn/haar eigen e-mailadres te gebruiken.