Veelgestelde vragen

Vind hieronder het antwoord op jouw vraag

Alle vragen per onderwerp

De Gezondbon kun je maar één maal gebruiken. Als je registratie is gelukt met deze Gezondbon, kun je inloggen met je gebruikersnaam en wachtwoord.

Weet je zeker dat je nog geen account hebt aangemaakt, maar werkt je Gezondbon nog steeds niet? Stuur dan een mail naar info@persoonlijkegezondheidscheck.nl met de volgende gegevens:

Volledige naam
Geboortedatum
E-mailadres
Gezondbon
Partij van wie je de uitnodiging hebt ontvangen

De ServiceDesk zal dan nagaan waarom jouw Gezondbon niet meer werkt en zo nodig een nieuwe verstrekken.

Een Gezondbon is een code van 16 karakters die je toegang geeft tot de Persoonlijke Gezondheidscheck met aanvullende metingen. Deze wordt verstrekt door verschillende werkgevers, zorgverzekeraars en andere organisaties. Je kunt deze vinden op de uitnodigingsbrief die je van een van deze organisaties hebt ontvangen.

Zonder Gezondbon kun je ook toegang krijgen tot de Persoonlijke Gezondheidscheck. Je kunt dan tegen betaling (v.a. €9,95) aan de gekozen modules deelnemen.

Afhankelijk van je verzekeraar worden aanvullende modules (gedeeltelijk) vergoed. Check je verzekering hiervoor tijdens je registratie. Als je niet in aanmerking komt voor een (gedeeltelijke) vergoeding zijn de kosten voor aanvullende modules voor eigen rekening.